Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51989
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Новий підхід при навчанні математичним дисциплінам випускників економічного профілю
Other Titles A new approach towards teaching mathematical disciplines of economic profile
Authors Dakher, Kateryna Anatoliivna
ORCID
Keywords білінгвістична модель
компетенция
bilingual model
competence
конкурентоспроможність
competitiveness
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51989
Publisher Видавництво СНУ ім. В. Даля
License
Citation Дахер, К. А. Новий підхід при навчанні математичним дисциплінам випускників економічного профілю // Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітаристики у сучасному інформаційному просторі: національні та інтернаціональні аспекти : зб. наукових праць – Частина III. – Луганськ: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. – С. 181-184.
Abstract Для підвищення конкурентоспроможності випускників економічного профілю пропонується впровадити в навчальний процес новий підхід навчання математичним дисциплінам. Розглядаються об’єктивні причини для його впровадження, наводиться основа моделі, унікальні можливості її реалізації та перспективи її втілення.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
2
Greece Greece
1
Ireland Ireland
13017
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
293
Serbia Serbia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
167909
United Kingdom United Kingdom
84540
United States United States
1398784
Unknown Country Unknown Country
7

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
335686
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
867236
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Dakher_Novyi_pidkhid_pry_navchanni_matematychnym_dystsyplinam.pdf 1,86 MB Adobe PDF 1202932

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.