Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53888
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дискурс-аналіз в аспекті викладання іноземної мови спеціального вжитку
Other Titles Discourse Analysis in Terms of Teaching Foreign Languages for Specific Purposes
Authors Соколова, І.В.
ORCID
Keywords викладання англійської мови спеціального вжитку
teaching english for specific purposes
дискурс-аналіз
dicourse analysis
інформаційно-рекламний текст
informational and advertising text
комунікативна спрямованість
communicative orientation
прагматична мета
pragmatic purpose
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53888
Publisher Луганський національний університет
License
Citation Соколова, І.В. Дискурс-аналіз в аспекті викладання іноземної мови спеціального вжитку [Текст] / І.В. Соколова // Вісник Луганського національного університету. - 2010. - № 13 (200), Ч. 2. - С. 17-29.
Abstract Стаття надає результати дослідження засобів реалізації прагматичної мети інформаційно-рекламного типу текстів та використання методу дискурс-аналізу у процесі викладання іноземної мови спеціального вжитку.
The article represents results of investigating means of fulfilment of pragmatic purpose of informational and advertising text type and application of discourse analysis to teaching foreign languages for specific purposes.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
68
Ireland Ireland
33814
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1052999
United Kingdom United Kingdom
148050
United States United States
4285311
Unknown Country Unknown Country
29

Downloads

China China
1
Germany Germany
69
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
580418
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4285313
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Sokolova_Discourse.pdf 510,78 kB Adobe PDF 4865806

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.