Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55207
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розумова працездатність протягом навчального дня – необхідна передумова професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів
Other Titles Mental capacity during the school day – the premise of the required professional-applied physical training students of universities
Authors Pylypei, Leonid Petrovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3508-1675
Keywords професійно-прикладна фізична підготовка
студенти
біологічний ритм
розумова працездатність
professionally applied physical training
students
biological rhythm
mental efficiency
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55207
Publisher Харківське обласне відділення національного Олімпійського комітету України; Харківська державна академія дизайну і мистецтв
License
Citation Пилипей Л.П. Розумова працездатність протягом навчального дня – необхідна передумова професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів / Пилипей Л.П. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2008. - № 2. – С. 104-107.
Abstract Актуальність теми дослідження полягає в тому, що підвищення розумової працездатності студентів базується на фізіологічних механізмах які вдосконалюються при підвищенні фізичної працездатності головним з яких є оптимізація синхронізуючих впливів, параметри ЕЕГ. Розуміння і вірна інтерпретація різноманітних процесів, які проходять в організмі студентів, а також цілеспрямоване управління ними неможливо без знання природи біологічних римів. Біологічний годинник є одним з основних механізмів який забезпечує максимальну економізацію ресурсів організму студентів, відповідним за підтримку стійкої динамічної рівноваги внутрішнього (ендогенного) і зовнішнього (екзогенного) середовища. На підставі наявних експериментальних є підстави рахувати, що організм на протязі доби по різному буде реагувати на навантаження. А найбільше слабою людина виявляється о 2-5 годині, а потім між 12-14 годинами, в той же час найбільш сильною – ранком з 8 до 12 години, і вдень з 14 до 17 години.Інтегровані знання про динаміку розумової працездатності дають можливість цілеспрямовано вирішувати проблему, індивідуалізації ППФП студентів, необхідності навчання умінню володіти собою, пізнати самого себе і керувати своїми емоціями в різних стресових ситуаціях, оптимізувати свій психофізіологічний стан під час навчального процесу і в подальшій виробничій діяльності. При обробці результатів дослідженнями використовувались методи графічного зображення. Графічне зображення дає найбільш наочне уявлення про результати тестування студентів, дає можливість краще зрозуміти суть функціональної залежності між розумовою працездатністю і тривалістю навчального дня, встановити динаміку максимальних і мінімальних показників розумової працездатності.
During 2001-2006 years has been researched she dynamics of mental efficiency during morning day of 2275 students of Ukrainian Academy of Banking (NBU), as a frecondihon for creating effective rystau of professional applied training of student.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Argentina Argentina
1
Germany Germany
5929
Ireland Ireland
2955
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
315203
United Kingdom United Kingdom
55847
United States United States
519551
Unknown Country Unknown Country
110854

Downloads

China China
1
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
519553
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
1010349
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1010342
Unknown Country Unknown Country
19

Files

File Size Format Downloads
Pylypei_Rozumova.pdf 337,18 kB Adobe PDF 2540275

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.