Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55459
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблеми підвищення ролі реклами у системі інституціональних структур регулювання економіки
Other Titles Problems of increasing role of advertising in the system of institutional structures of economic regulation
Authors Засядєвова, Т.С.
Keywords реклама
інституціональні структури
advertising
institutions
институциональные структуры
Type Article
Date of Issue 2004
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55459
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Засядєвова, Т.С. Проблеми підвищення ролі реклами у системі інституціональних структур регулювання економіки [Текст] / Т.С. Засядєвова // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: збірник наукових праць. – Суми: УАБС НБУ, 2004. – Т.11. – С. 294-298
Abstract Ринкова економіка, як показує досвід багатьох розвинутих країн, не може функціонувати без інституту реклами. Створення інституціональних структур рекламного бізнесу є відповіддю на процеси глобалізації комерційних зусиль у всьому світі. Внаслідок такої глобалізації на теренах України також відбувається взаємне проникнення основ та принципів діяльності в рекламі. Реклама – внутрішньо властивий елемент ринку, один із найважливіших інструментів його розвитку. Реклама в ринковій економіці виконує безліч функцій. Вона сприяє зростанню економіки, оскільки без неї неможливе масове виробництво. Останнє, в свою чергу, забезпечує збільшення робочих місць, призводить до зниження цін на товари. Реклама є одним із засобів підтримання конкуренції, засобом контролю за якістю товарів, вона забезпечує стимули для підвищення якості життя. Саме тому у вітчизняній і зарубіжній економічній літературі існує безліч формулювань терміна “реклама”.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
33
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
620
Ukraine Ukraine
259
United Kingdom United Kingdom
2475
United States United States
3710
Unknown Country Unknown Country
11

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
35
Ukraine Ukraine
259
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3711
Unknown Country Unknown Country
20

Files

File Size Format Downloads
Zasiadievova_reklama.pdf 181,62 kB Adobe PDF 4029

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.