Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56236
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Коммуникативная компетенция как цель обучения иностранным языкам
Other Titles Communicative Competence as the Purpose of Studying Foreign Languages
Authors Шалімова, Т.І.
ORCID
Keywords компетенция
комуникация
обучение
competence
communication
studying
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56236
Publisher КДПУ ім. В. Винниченка
License
Citation Шалимова, T. Коммуникативная компетенция как цель обучения иностранным языкам [Текст] / Т. Шалимова // Наукові записки. – Випуск 75(5). – Серія: Філологічні науки(мовознавство): у 5 ч. – Кіровоград, 2008. – С. 308-310.
Abstract В статті розглядаються комунікативні підходи у реалізації цілей навчання іноземної мови. Виділені різноманітні компоненти іншомовної комунікативної компетенції.
The article examines the communicative approaches to the realization of the purposes in the teaching of English. Distinguished different components of foreign communicative competence.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
Germany Germany
10706
Greece Greece
1
Ireland Ireland
5355
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
92436
United Kingdom United Kingdom
47020
United States United States
28861
Unknown Country Unknown Country
92435

Downloads

Armenia Armenia
10706
Azerbaijan Azerbaijan
1
Belarus Belarus
276817
Canada Canada
276817
Estonia Estonia
1
Finland Finland
34
France France
276827
Germany Germany
28862
Ireland Ireland
5354
Kazakhstan Kazakhstan
276820
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
276818
Romania Romania
1
Russia Russia
28897
Ukraine Ukraine
276822
United Kingdom United Kingdom
276817
United States United States
47022
Unknown Country Unknown Country
36
Uzbekistan Uzbekistan
28862

Files

File Size Format Downloads
Shalimova_Communicative_Competence.pdf 133,85 kB Adobe PDF 2087517

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.