Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56939
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив мотиваційних факторів на поведінку клієнта банку
Other Titles The motivational factors influence on the conduct of bank client
Authors Гузь, М.М.
ORCID
Keywords банківський маркетинг
маркетингові комунікації
мотивація
поведінка клієнта
банковский маркетинг
маркетинговые коммуникации
мотивация
поведінка клієнта
bank marketing
marketing communications
motivation
сustomer behavior
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56939
Publisher Чабаненко Ю.А.
License
Citation Гузь, М.М. Вплив мотиваційних факторів на поведінку клієнта банку [Текст] / М.М. Гузь // Банківська система України в умовах глобалізації фінансових ринків: матеріали VI Міжнародної наук.-практ. конференції, 20-21 жовтня 2011 р. – Черкаси: Чабаненко Ю.А., 2011. – С. 355-357.
Abstract У доповіді розглянуто вплив мотиваційних факторів на поведінку клієнта банку.
The motivational factors influence on the conduct of bank client are considered in the report.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Denmark Denmark
1
Germany Germany
86723658
Greece Greece
3056
Ireland Ireland
73314
Italy Italy
3
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
10388328
United Kingdom United Kingdom
5194844
United States United States
86723659
Unknown Country Unknown Country
10388326

Downloads

China China
413403
France France
1
Germany Germany
2
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
2
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
58530777
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
86723660
Unknown Country Unknown Country
826792

Files

File Size Format Downloads
Huz_motivation.pdf 249.1 kB Adobe PDF 146494642

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.