Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56939
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив мотиваційних факторів на поведінку клієнта банку
Other Titles The motivational factors influence on the conduct of bank client
Authors Гузь, М.М.
Keywords банківський маркетинг
маркетингові комунікації
мотивація
поведінка клієнта
банковский маркетинг
маркетинговые коммуникации
мотивация
поведінка клієнта
bank marketing
marketing communications
motivation
сustomer behavior
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56939
Publisher Чабаненко Ю.А.
License
Citation Гузь, М.М. Вплив мотиваційних факторів на поведінку клієнта банку [Текст] / М.М. Гузь // Банківська система України в умовах глобалізації фінансових ринків: матеріали VI Міжнародної наук.-практ. конференції, 20-21 жовтня 2011 р. – Черкаси: Чабаненко Ю.А., 2011. – С. 355-357.
Abstract У доповіді розглянуто вплив мотиваційних факторів на поведінку клієнта банку.
The motivational factors influence on the conduct of bank client are considered in the report.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
17
Italy Italy
3
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
304
United Kingdom United Kingdom
1361
United States United States
1358
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
2
Japan Japan
1
Poland Poland
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
3060
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
8

Files

File Size Format Downloads
Huz_motivation.pdf 249,1 kB Adobe PDF 3079

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.