Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57252
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова товарно-цінова стратегія підприємства
Other Titles Marketing commodity-price strategy of enterprise
Authors Peresadko, Halyna Oleksandrivna
Рябіченко, Д.О.
Лисютін, І.О.
ORCID
Keywords товарна
цінова
стратегія
підприємство
commodity
price
strategy
enterprise
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57252
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Пересадько, Г.О. Маркетингова товарно-цінова стратегія підприємства [Текст] / Г.О. Пересадько, І.О. Лисютін, Д.О. Рябіченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. - № 1. – С. 114–121.
Abstract Розглянуто впровадження маркетингової діяльності як складової системи управління підприємством, що спеціалізується на інтернет-торгівлі товарами, запропоновано стратегію забезпечення конкурентоспроможності підприємства на регіональному ринку.
In this article we considered the implementation of marketing activities as the component of enterprise management system that specializes in e-commerce in goods, and proposed the assurance system of competitiveness in the regional market.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
Germany Germany
171633
Greece Greece
1
Ireland Ireland
25596
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Puerto Rico Puerto Rico
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
2581269
United Kingdom United Kingdom
1291322
United States United States
20624539
Unknown Country Unknown Country
2581268

Downloads

China China
1
Germany Germany
171633
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
13973448
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
13973444
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Peresadko.pdf 424,14 kB Adobe PDF 28118536

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.