Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57393
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Баскетбол як засіб професійно-прикладної фізичної підготовки студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей
Authors Ostapenko, Valentyna Vasylivna
Борт, Н.К.
Keywords фізична підготовка
физическая подготовка
physical training
баскетбол
basketball
студенти
students
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57393
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Остапенко, В.В. Баскетбол як засіб професійно-прикладної фізичної підготовки студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей [Текст] / В.В. Остапенко, Н.К. Борт // Інноваційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту : тези доповідей ІV Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 13-14 квітня 2017 р. / Відп. за вип. В.М. Сергієнко. - Суми : СумДУ, 2017. - С. 128-131.
Abstract Одним із напрямів системи фізичного виховання є прикладний, який являє собою профілювання процесу фізичного виховання до конкретних видів праці. Таке використання фізичного виховання безпосередньо у виробничих цілях має велике значення (покращення якості професійної підготовки кадрів, скорочення строків оволодіння професійними вміннями й навиками, збільшення продуктивності праці) [2, 3].
Appears in Collections: Наукові видання (МІ)

Views

China China
6585
France France
2
Germany Germany
933
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
13171
United Kingdom United Kingdom
3293
United States United States
24478
Unknown Country Unknown Country
20

Downloads

China China
2
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
48485
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
441
Unknown Country Unknown Country
31

Files

File Size Format Downloads
Ostapenko_Bort.pdf 677 kB Adobe PDF 48962

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.