Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58034
Title: Науковий журнал як інструмент міжнародного маркетингу наукових знань
Other Titles: Научный журнал как инструмент международного маркетинга научных знаний
Scientific journal as a tool for international marketing of scientific knowledge
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Keywords: маркетинг знань
маркетинг знаний
marketing knowledge
інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг
Internet marketing
наукові знання
научные знания
scientific knowledge
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Ілляшенко, С.М. Науковий журнал як інструмент міжнародного маркетингу наукових знань / С.М. Ілляшенко // International Economic Relations and Sustainable Development (Міжнародні економічні відносини та сталий розвиток) : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 5-6 травня 2017 року / за заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: Сумський державний університет, 2017. – С. 82-83.
Abstract: На основі аналізу досвіду видання електронної версії журналу "Маркетинг і менеджмент інновацій" доведено, що журнал є ефективним інструментом міжнародного маркетингу знань. За його допомогою вирішуються дві основних задачі міжнародного маркетингу знань: просування знань на національний і міжнародний ринки; визначення актуальних напрямів продукування знань світового рівня відповідно до тематичної спрямованості журналу
На основе анализа опыта издания электронной версии журнала "Маркетинг и менеджмент инноваций" доказано, что журнал является эффективным инструментом международного маркетинга знаний. С его помощью решаются две основные задачи международного маркетинга знаний: продвижение знаний на национальный и международные рынки; определение актуальных направлений продуцирования знаний мирового уровня в соответствии с тематической направленностью журнала.
Based on an analysis of the experience of the electronic version of the publication of the magazine "marketing and management innovation" proved that the magazine is an effective instrument of international marketing expertise. With its two main tasks solved by international marketing knowledge: promotion of knowledge on national and international markets; the definition of relevant areas producing world-class knowledge in accordance with the thematic focus of the magazine.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58034
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other13
Canada1
China2
Germany2
France2
United Kingdom3
Poland1
Ukraine7
United States2
Downloads
Other12
China1
Germany2
United Kingdom1
Poland1
Ukraine19


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illiashenko_market_know_magaz.pdf225.43 kBAdobe PDF36Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.