Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58452
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методологія професійно-прикладної фізичної підготовки студентів у вищих навчальних закладах
Other Titles Methodology of professional-applied physical preparation of students in higher education institutions
Authors Pylypei, Leonid Petrovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3508-1675
Keywords студенти
студенты
students
професійно-прикладна фізична підготовка
профессионально-прикладная физическая подготовка
professional-applied physical preparation
методологія
методология
methodology
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58452
Publisher Харківська державна академія дизайну і мистецтв
License
Citation Пилипей, Л.П. Методологія професійно-прикладної фізичної підготовки студентів у вищих навчальних закладах [Текст] / Л.П. Пилипей // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2012. – Вип. 10. – C. 59-63.
Abstract Розглянуто реальну систему фізичного виховання, що існує в Україні. Показано неефективність фізичної підготовки студентів до виробничої діяльності і подальшого життя, яка потребує удосконалення. Наведено, що в сучасних умовах змінюється структура психофізіологічних вимог і умов праці і відповідно з’являються додаткові вимоги до професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП). Подано модель організації навчального процесу за кредитно-модульною системою у вищих навчальних закладах (ВНЗ). Здійснено теоретико-методичне обґрунтування методології професійно-прикладної фізичної підготовки у вузів економічного профілю Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України». Розглянуті і запропоновані варіанти управління фізичною підготовленістю студентів. Розглянуті системи комп’ютерних технологій професійно-прикладної фізичної підготовки.
Real system of physical education that exists in Ukraine is considered; the ineffectiveness of physical training of students for future life and production activities is shown. In modern conditions the structure of physiological requirements and working conditions is changing and, accordingly, there are additional requirements for PPPT. The model of the educational process for credit-module system in high school is given. Theoretical and methodological reasoning of PPPT methodology in university of economic profile «The Ukrainian Academy of Banking of National Bank of Ukraine" is carried out. Management options for physical training of students are proposed. The systems of computer technology of PPFP are considered.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
2093
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
16146
United Kingdom United Kingdom
8222
United States United States
5679
Unknown Country Unknown Country
16145

Downloads

China China
3
France France
3141
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
48299
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
48289
Unknown Country Unknown Country
38

Files

File Size Format Downloads
Pylypei_Fizychna_pidhotovka.pdf 1,36 MB Adobe PDF 99775

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.