Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58883
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості організації маркетингу банківськими установами
Other Titles Features of marketing banking institutions
Authors Жмайлова, О.Г.
ORCID
Keywords банківський маркетинг
ринок банківських послуг
стратегія
планування
аналіз
bank marketing
bank services market
strategy
planning
analysis
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58883
Publisher Полтавська державна аграрна академія
License
Citation Жмайлова, О. Г. Особливості організації маркетингу банківськими установами [Текст] / О. Г. Жмайлова // Маркетингове забезпечення ринку продовольства : зб. матеріалів У Міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 23-24 квітня 2013). – Полтава : ПДАА, 2013. – С. 26-28.
Abstract Матеріал присвячений питанню організації маркетингу банківськими установами.
The material is devoted to the issue of marketing organization by banking institutions.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
Germany Germany
1699
Greece Greece
850
Ireland Ireland
3388
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
39369
United Kingdom United Kingdom
19897
United States United States
222480
Unknown Country Unknown Country
39368

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
117911
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
222480
Unknown Country Unknown Country
17

Files

File Size Format Downloads
Zhmailova_Osoblyvosti_orhanizatsii_marketynhu .pdf 311,18 kB Adobe PDF 340415

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.