Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60320
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стираємо стереотипи: PR і нестандартна реклама
Other Titles Erase stereotypes: PR and novel advertising
Authors Кучерявая, М.
Халченко К.,
ORCID
Keywords реклама
маркетинг
PR
advertising
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60320
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Кучерявая, М. Стираємо стереотипи: PR і нестандартна реклама [Текст] / М. Кучерявая, К. Халченко; наук. кер. Г.О. Пересадько // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: погляд у майбутнє: збірник тез доповідей XI Науково-практичної конференції студентів (22 квітня 2008 р.) та XII Науково-практичної конференції студентів (23 квітня 2009 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2009. – С. 71-73.
Abstract У зв’язку з тим, що дохід на ринку реклами зменшився на 30 %, рекламні агентства, намагаючись утримати клієнтів, пропонують на ринку реклами нові технології просування товарів. Більшість традиційних технологій вичерпали себе, переповнення нав’язливої реклами призвело до падіння продуктивності переданих повідомлень.
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
113769
Greece Greece
1
Ireland Ireland
15163
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
3458306
Ukraine Ukraine
1169022
United Kingdom United Kingdom
585046
United States United States
22989299
Unknown Country Unknown Country
1169021

Downloads

China China
1
Finland Finland
1
Germany Germany
9968637
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
30324
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
3458305
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
16478967
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Kucheriava.pdf 429,93 kB Adobe PDF 29936239

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.