Пошук

Очистити поля пошуку
Відображення результатів від 90 до 100 із 321
Рік випуску Назва Автор(и) Тип Переглядів Завантажено
2023 Environment and female entrepreneurship in Southeast Asia: investigation of the environmental Kuznets curve hypothesis Chikh-Amnache, S.; Harnane, N.; Mekhzoumi, L. Стаття 636504284 458552496
2018 The Effect of Electronic Word-Of-Mouth (EWOM) On Brand Im-age and Purchase Intention: A Conceptual Paper Al Halbusi, H.; Tehseen, S. Стаття -519991744 -583857150
2021 Motivational Factors in Organisational Change Biewendt, M. Стаття 1354032191 671816529
2021 Analysis Of Key Indicators Of The Insurance Market Of Western Europe Sidelnyk, N. Стаття 1313166497 -331991106
2021 The Decline Of The Middle Class In Jordan Aljaloudi, J. Стаття 169453326 -1333863074
2018 Revolutionary Tourism. New Opportunity For Armenia Tovmasyan, G. Стаття -1641833734 -290222698
2022 Social listening through sentiment analysis of twitter data: a case study of Paytm IPO Mehta, M.; Arora, S.; Gupta, S.; Jhulka, A. Стаття 70215640 11287966
2023 The impact of the digital environment on eco-friendly behavioural change towards nature: Exploring the concept of forest bathing without forest Oe, H.; Yamaoka, Y. Стаття 83693 54278
2021 Evaluation Of The Decentralization Experience In Jordan By Local Stakeholders Aljaloudi, J.; Abu, Z.M.; Alfauri, M. Стаття -643413831 -974676109
2018 Assessing the Impact on Social Sector: A Macroeconomic Approach Bagmet, K.V.; Haponova, O. Стаття -866812470 1993917905