Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63781
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблема обеспечения качества образования
Other Titles The problem of ensuring the quality of education
Проблема забезпечення якості освіти
Authors Дахер, К.А.
ORCID
Keywords компетентність
competence
особа що приймає рішення
person that makes decision
компетентность
лицо принимающее решение
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63781
Publisher Фортуна
License
Citation Дахер, Е.А. Проблемы обеспечения качества образования [Текст] / Е.А. Дахер // Стратегия качества в промышленности и образовании: материалы III Международной конференции (1-8 июня 2007г.): в 2-х т. – Днепропетровск-Варна: Фортуна, 2007. – Т.2 – С. 111-113.
Abstract Обгрунтовується доцільність широкого застосування математичних методів та моделей в процедурі прийняття управлінських рішень та зосередженість компетентностного підходу на компетенціях дальнього переносу.
Justified a great need of wide math methods end math modeling application in the procedure of decision make management and concentration of competence approach at far transfer competences.
Обосновывается целесообразность широкого использования мат методом и моделей в процедуре принятия управленческих решений и сконцентрированность компетентностного подхода на компетенциях дальнего переноса.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Finland Finland
1
Germany Germany
40137
Greece Greece
1
Ireland Ireland
20069
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1058
Ukraine Ukraine
136204
United Kingdom United Kingdom
70220
United States United States
271938
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

China China
2
Germany Germany
32
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
271938
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
271938
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Dakher.pdf 492,32 kB Adobe PDF 543914

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.