Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64034
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості застосування інтернет-технологій просування наукового журналу
Other Titles Особенности применения интернет-технологий продвижения научного журнала
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Keywords науковий журнал
научный журнал
scientific journal
ринок науково-освітніх послуг
рынок научно-образовательных услуг
market of scientific and educational services
просування
продвижение
promotion
інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг
Internet marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64034
Publisher Київський національний торговельно-економічний університет
License
Citation Ілляшенко, С.М. Особливості застосування інтернет-технологій просування наукового журналу / С.М. Ілляшенко // Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 23 листопада 2017 р.) / відп. ред. Є.В. Ромат. – Київ : КНТЕУ, 2017. – С. 157-158.
Abstract Викладено результати аналізу, що розкриває специфічні особливості застосування інтернет-технологій для просування наукового журналу «Маркетинг і менеджмент інновацій», який видає кафедра маркетингу і управління інноваційною діяльністю СумДУ на національному і світовому ринку наукових видань. Виділено основні фактори, що впливають на ефективність його просування в інтернет-просторі.
Изложены результаты анализа, который раскрывает специфические особенности применения интернет-технологий для продвижения научного журнала "Маркетинг и менеджмент инноваций" издаваемого кафедрой маркетинга и управления инновационной деятельностью СумГУ на национальном и мировом рынке научных изданий. Выделены основные факторы, которые влияют на эффективность его продвижения в интернет-пространстве.
Results of the analysis that reveals the specific features of the application of Internet technologies for the promotion of the scientific journal "marketing and management innovation", which gives the Department of marketing and management of innovative activity Department at national and world market of scientific publications. Highlighted in the main factors that influence the effectiveness of its promotion in the Internet space.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
21
Ukraine Ukraine
188
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
189
Unknown Country Unknown Country
37

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_promotion_journal.pdf 230,12 kB Adobe PDF 230

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.