Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64048
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оптимізація вивчення французької мови як другої іноземної
Other Titles Optimisation d'apprentissage de français comme la langue étrangère seconde
Authors Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
Keywords ділова іноземна мова
активне вивчення
мотивація
дослідницька діяльність
взаємовплив
порівняльний аналіз
langue étrangère des affaires
apprentissage actf
motivation
activité de recherche
interaction
analyse comparative
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64048
Publisher Харківський національний університет імені Каразіна
License
Citation Скарлупіна, Ю.А. Оптимізація вивчення французької мови як другої іноземної [Текст] / Ю.А. Скарлупіна // Сучасні підходи до навчання іноземної мови: шляхи інтеграції школи та ВНЗ: матеріали ІІІ Міжнародної конференції. - Харків: ХНУ ім. Каразіна, 2013. - С.151- 152.
Abstract Одним із ефективних засобів сприяння активному вивченню іноземної мови з професійно метою є науково–дослідницька робота студентів, яка стимулює професійний інтерес студентів, їх пізнавальну активність і самостійність.
L'activité de recherche est un des moyens efficaces de l'optimisation de l'apprentissage de'une langue étrangère pour le but professionnel, elle stymule l'intret professionnel des étudiants, leur activité cognitive et leur indépendance.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
246
Ukraine Ukraine
109
United Kingdom United Kingdom
493
United States United States
984
Unknown Country Unknown Country
9

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
96
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Skarloupina_interaction1.pdf 200,12 kB Adobe PDF 107

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.