Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64409
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реклама та ЗМІ в ринковій економіці
Authors Васіна, М.
Keywords засоби масової інформації
средства массовой информации
mass-media
масова комунікація
массовая коммуникация
mass communication
реклама
advertising
інформація
информация
information
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64409
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Васіна, М. Реклама та ЗМІ в ринковій економіці [Текст] / М. Васіна ; наук. кер. О.В. Кубатко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т. А. Васильєвої, Г. О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 27-28.
Abstract На сьогодні засоби масової інформації мають великий вплив на свідомість людства. ЗМІ охопили усі сфери суспільства починаючи від економіки закінчуючи дитячими галузями. Немає такої теми куди не ступала нога журналіста. Теленовини, газети, журнали, радіо мають різнопланові формати, жанри, подачу інформації.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
106
United Kingdom United Kingdom
243
United States United States
486
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

China China
1
Ukraine Ukraine
487
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Vasina_reklama.pdf 1,58 MB Adobe PDF 492

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.