Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64851
Title: Етикетка як засіб впливу на вибір споживача
Authors: Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Ступнікова, К.Б.
Keywords: маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing researches
етикетка
этикетка
label
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Біловодська, О.А. Етикетка як засіб впливу на вибір споживача [Текст] / О.А. Біловодська, К.Б. Ступнікова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 245-246.
Abstract: Численні маркетингові дослідження показують, що кожен другий з трьох споживачів приймає рішення про купівлю товару частого споживання безпосередньо в місцях продажу, тому виробнику потрібно справляти сприятливе враження та постійно переконувати споживача обрати саме їх продукт. Від того наскільки привабливою виявиться нова етикетка та назва, залежить доля товару від пробних покупок до постійного споживання. Споживачі намагаються купувати продукти, які б викликали позитивні емоції. Позитивні емоції можна створювати за допомогою візуальних образів. Зі збільшенням масової торгівлі та торгових точок самообслуговування і важливість упаковки та етикетки значно зростає.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64851
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other13
Germany1
Ukraine1
Downloads
Other3
Germany1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bilovodska_Stupnikova_etyketka.pdf1.6 MBAdobe PDF4Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.