Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64851
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБіловодська, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorБеловодская, Елена Анатольевна-
dc.contributor.authorBilovodska, Olena Anatoliivna-
dc.contributor.authorСтупнікова, К.Б.-
dc.date.accessioned2017-12-11T11:16:28Z-
dc.date.available2017-12-11T11:16:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБіловодська, О.А. Етикетка як засіб впливу на вибір споживача [Текст] / О.А. Біловодська, К.Б. Ступнікова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 245-246.ru_RU
dc.identifier.urihttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64851-
dc.description.abstractЧисленні маркетингові дослідження показують, що кожен другий з трьох споживачів приймає рішення про купівлю товару частого споживання безпосередньо в місцях продажу, тому виробнику потрібно справляти сприятливе враження та постійно переконувати споживача обрати саме їх продукт. Від того наскільки привабливою виявиться нова етикетка та назва, залежить доля товару від пробних покупок до постійного споживання. Споживачі намагаються купувати продукти, які б викликали позитивні емоції. Позитивні емоції можна створювати за допомогою візуальних образів. Зі збільшенням масової торгівлі та торгових точок самообслуговування і важливість упаковки та етикетки значно зростає.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherСумський державний університетru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectмаркетинговые исследованияru_RU
dc.subjectmarketing researchesru_RU
dc.subjectетикеткаru_RU
dc.subjectэтикеткаru_RU
dc.subjectlabelru_RU
dc.titleЕтикетка як засіб впливу на вибір споживачаru_RU
dc.typeThesesru_RU
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bilovodska_Stupnikova_etyketka.pdf1.6 MBAdobe PDF4Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.