Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64851
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Етикетка як засіб впливу на вибір споживача
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Ступнікова, К.Б.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing researches
етикетка
этикетка
label
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64851
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біловодська, О.А. Етикетка як засіб впливу на вибір споживача [Текст] / О.А. Біловодська, К.Б. Ступнікова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 245-246.
Abstract Численні маркетингові дослідження показують, що кожен другий з трьох споживачів приймає рішення про купівлю товару частого споживання безпосередньо в місцях продажу, тому виробнику потрібно справляти сприятливе враження та постійно переконувати споживача обрати саме їх продукт. Від того наскільки привабливою виявиться нова етикетка та назва, залежить доля товару від пробних покупок до постійного споживання. Споживачі намагаються купувати продукти, які б викликали позитивні емоції. Позитивні емоції можна створювати за допомогою візуальних образів. Зі збільшенням масової торгівлі та торгових точок самообслуговування і важливість упаковки та етикетки значно зростає.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
11811301
France France
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
27993
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
113
Ukraine Ukraine
1504128
United Kingdom United Kingdom
754217
United States United States
8020718
Unknown Country Unknown Country
1504127

Downloads

Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
4230136
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
23622601
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_Stupnikova_etyketka.pdf 1.6 MB Adobe PDF 27852743

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.