Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64958
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування множини альтернативних варіантів форм методичного забезпечення навчальної дисципліни
Authors Плакс, Р.Д.
Fedotova, Nataliia Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9304-1693
Keywords ефективність навчання
комп'ютеризовані системи
військова освіта
эффективность обучения
компьютеризированные системы
военное образование
learning efficiency
computerized systems
military education
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64958
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Плакс, Р.Д. Формування множини альтернативних варіантів форм методичного забезпечення навчальної дисципліни [Текст] / Р.Д. Плакс, Н.А. Федотова // Інформатика, математика, автоматика: матеріали та програма науково-технічної конференції, м. Суми, 17-21 квітня 2017 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 120.
Abstract Формування готовності майбутніх офіцерів до професійної діяльності є ключовою складовою системи військового професійної освіти. Вимоги до майбутніх військових фахівців визначають зміна пріоритетів в організації освітнього процесу у військових вузах, його спрямованість на особистісно-орієнтоване зростання випускника, формування його професійної компетентності, забезпечення умов розкриття його потенціалу.
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Germany Germany
1
Ireland Ireland
6798
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1163616
Ukraine Ukraine
431999
United Kingdom United Kingdom
216107
United States United States
2327231
Unknown Country Unknown Country
431998

Downloads

China China
2
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1163615
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4577752
Unknown Country Unknown Country
108268

Files

File Size Format Downloads
Plaks_formuvannia.pdf 461,42 kB Adobe PDF 5849640

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.