Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64968
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Порівняльний аналіз ефективності просування підприємства в соціальних мережах (на прикладі фірми "Familia - меблеве і столярне виробництво")
Authors Товстий, В.
Keywords соціальні мережі
социальные сети
social networks
Instagram
Facebook
Familia
просування продукції
продвижение продукции
product promotion
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64968
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Товстий, В. Порівняльний аналіз ефективності просування підприємства в соціальних мережах (на прикладі фірми "Familia - меблеве і столярне виробництво") [Текст] / В. Товстий; наук. кер. С.М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 326-328.
Abstract Викладено результати порівняльної оцінки комунікативної ефективності просування в соціальних мережах (СМ) продукції меблевого і столярного виробництва фірми «Familia– меблеве і столярне виробництво». Просування здійснювалося за допомогою СМ Instagram, BK, Facebook. Особливості використання вказаних соціальних мереж і отримані результати зазначено нижче.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
65
Unknown Country Unknown Country
14

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
1
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Tovstyi_sotsialni_merezhi.pdf 1,9 MB Adobe PDF 8

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.