Browsing by Keywords Instagram


Showing results 1 to 20 of 23
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2023 Consumer’s Online Brand-Related Activities in Instagram and their Impact on Word-of-Mouth Nastisin, L.; Kmec, K.; Kral, S. Article 135746 76426
2022 Consumer’s Online Brand-Related Activities on the Social Network Instagram: An Analytical View of the Motivation for These Activities Nastisin, L.; Korba, P.; Pisar, O. Article 4842541 4335716
2022 Gender Differences in the Perception of Motivations for Consumer’s Online Brand-Related Activities and Their Impacts on Instagram Nastisin, L.; Jura, A.; Fedorko, R.; Kopor, I. Article 2064770 4637442
2021 International Overview of Business Profiles from the Perspective of Instagram Users Machova, R.; Santa, K.; Basa, P. Article -962416986 616390543
2023 Promotion of Blood Service Facilities of Ukraine in Social Networks Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 13856 12874
2018 Аналіз інструментів управління інформаційною платформою стартапу Семенюченко, О.В.; Карпенко, І.В. Article -2005409087 -2083145086
2019 Веб-сервіс моніторингу, збору та аналітики даних Instagram Зима, Н.В. Bachelous Paper 6 2
2024 Впровадження сучасних технологій в електронній комерції: виклики та можливості для українських підприємств Гузела, А.В. Masters thesis 2 0
2019 Добірка PR-матеріалів для послуг фотографа Жовтоніжко, Ю.М. Masters thesis 12 2
2020 Добірка рекламних та PR-матеріалів для Сумського обласного художнього музею імені Никанора Онацького Ухіна, К.В. Bachelous Paper 98079 100063
2024 Журналістика рішень у нових медіа: специфіка контенту та способів просування Бакаєвич, Я. Article 2 1
2018 Медіапідтримка ресторанного комплексу "Simbiosi" та "Япі" в мережі інтернет Шевченко, В.В. Masters thesis 3 0
2022 Особливості рекламного супроводу діяльності приватного театру "Нянькіни" Прокопович, Р.К. Bachelous Paper 3272573 9487282
2019 Позиціонування українських видавництв у соціальній мережі Instagram Подоляка, Н.; Теницька, Д. Conference Papers 71433227 95835369
2017 Порівняльний аналіз ефективності просування підприємства в соціальних мережах (на прикладі фірми "Familia - меблеве і столярне виробництво") Товстий, В. Conference Papers 12996890 11826698
2021 Психологічний вплив крізь призму прихованої реклами серед блогерів інстаграму Чибісова, Є.В. Bachelous Paper 11082306 24385475
2019 Ребрендинг закладу "MARINAD" Опришко, В.О. Bachelous Paper 6 1
2018 Соціальна мережа Instagram як інструмент формування громадської думки Дудник, В.О. Masters thesis 5 2
2024 Створення проєкту рекламної кампанії в Instagram для магазину художніх виробів Цапенко, М.О. Bachelous Paper 24 8
2022 Таргетована реклама в Instagram (на прикладі «nb_eyebrow») Байдак, Н.М. Masters thesis 5064 2750