Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89830
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості рекламного супроводу діяльності приватного театру "Нянькіни"
Authors Прокопович, Р.К.
ORCID
Keywords приватний театр
частный театр
private theater
рекламний супровід
рекламный сопровождение
advertising escort
Інстаграм
Инстаграмм
Instagram
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89830
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Прокопович Р. К. Особливості рекламного супроводу діяльності приватного театру "Нянькіни" : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / наук. кер. С. П. Зуєв. Суми : СумДУ, 2022. 61 с.
Abstract Сфера мистецтва відіграє важливу роль у вихованні та освіті людей. Театр – інститут, що формує естетичну моральність та відображає цінності, соціальні настанови і норми поведінки в суспільстві, вважається одним з основних способів проведення дозвілля. З розвитком сфери культури, послуг та маркетингу з’явилася велика кількість театрів найрізноманітніших жанрів, глядачі можуть обирати театр, який їм цікавий. І якщо раніше люди боролися за місце в театрі, то тепер театри через високу конкуренцію борються за залучення відвідувачів на місця у своїх залах, використовуючи різні комунікативні інструменти комерційного, некомерційного та соціального маркетингу.
Сфера искусства играет немаловажную роль в воспитании и образовании людей. Театр – институт, формирующий эстетическую нравственность и отражающий ценности, социальные наставления и нормы поведения в обществе, считается одним из основных способов проведения досуга. С развитием сферы культуры, услуг и маркетинга появилось большое количество театров самых разных жанров, зрители могут выбирать интересующий им театр. И если раньше люди боролись за место в театре, то теперь театры из-за высокой конкуренции борются за привлечение посетителей на места в своих залах, используя разные коммуникативные инструменты коммерческого, некоммерческого и социального маркетинга.
The sphere of art plays an important role in the upbringing and education of people. Theater - an institution that forms aesthetic morality and reflects values, social instructions and norms of behavior in society, is considered one of the main ways to spend leisure time. With the development of the sphere of culture, services and marketing, a large number of theaters of various genres have appeared, viewers can choose the theater they are interested in. And if earlier people fought for a place in the theater, now theaters, due to high competition, are fighting to attract visitors to seats in their halls, using various communication tools of commercial, non-commercial and social marketing.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Austria Austria
13
France France
1007
Germany Germany
1
Ireland Ireland
204
Russia Russia
14
Singapore Singapore
515770
Ukraine Ukraine
307655
United Kingdom United Kingdom
7796
United States United States
1031540
Unknown Country Unknown Country
30169

Downloads

Austria Austria
1
Bulgaria Bulgaria
3283
Canada Canada
515771
France France
99541
Germany Germany
1894172
Ireland Ireland
168909
Lithuania Lithuania
1026
Netherlands Netherlands
307655
Norway Norway
1
Poland Poland
99542
Portugal Portugal
307656
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
307655
Sweden Sweden
99547
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
1894171
United Kingdom United Kingdom
515770
United States United States
1894173

Files

File Size Format Downloads
Prokopovich_bak_rob.pdf 2,14 MB Adobe PDF 8108877

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.