Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96271
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Створення проєкту рекламної кампанії в Instagram для магазину художніх виробів
Other Titles Creation of an advertising campaign project for an art store on the Instagram social network
Authors Цапенко, М.О.
ORCID
Keywords бренд
brand
Інстаграм
Instagram
соціальна мережа
social network
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96271
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Цапенко М. О. Створення проєкту рекламної кампанії в Instagram для магазину художніх виробів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 46 с.
Abstract Сьогодні Інстаграм є однією з найбільш популярних соціальних мереж у світі, що створює необхідні умови для просування магазину художніх виробів. Втілення рекламної кампанії дозволить позиціонувати бренд серед конкурентів, охопить визначену цільову авдиторію та підвищить упізнаваність. Стратегія просування буде реалізована в соціальній мережі «Інстаграм», тому огляд особливостей просування на цій платформі є ще одним важливим аспектом актуальності теми.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
1
United States United States
8
Unknown Country Unknown Country
3

Downloads

Ukraine Ukraine
1
United States United States
7

Files

File Size Format Downloads
Tsapenko_bak_rob.pdf 3.96 MB Adobe PDF 8

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.