Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65056
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реклама та ЗМІ в ринковій економіці
Authors Васіна, М.
ORCID
Keywords засоби масової інформації
средства массовой информации
mass-media
реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65056
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Васіна, М. Реклама та ЗМІ в ринковій економіці [Текст] / М. Васіна; наук. кер. О.В. Кубатко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 27-28.
Abstract На сьогодні засоби масової інформації мають великий вплив на свідомість людства. ЗМІ охопили усі сфери суспільства починаючи від економіки закінчуючи дитячими галузями. Немає такої теми куди не ступала нога журналіста. Теленовини, газети, журнали, радіо мають різнопланові формати, жанри, подачу інформації.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
1946
Ireland Ireland
974
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
6679
United Kingdom United Kingdom
3412
United States United States
19969
Unknown Country Unknown Country
6678

Downloads

France France
972
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
19969
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Vasina_reklama.pdf 1,58 MB Adobe PDF 20950

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.