Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65328
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Порівняльний аналіз успішності студентів з дисципліни "Інформатика зі змістовим модулем: комп’ютерне діловодство" в різних моделях навчання
Authors Bazyl, Olena Oleksandrivna  
Shovkoplias, Oksana Anatoliivna  
Соколов, О.С.
Петренко, Н.С.
Keywords порівняльний аналіз успішності студентів
інформатика
комп'ютерне діловодство
сравнительный анализ успеваемости студентов
информатика
компьютерное делопроизводство
comparative analysis of students' progress
computer science
computer office work
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65328
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Порівняльний аналіз успішності студентів з дисципліни "Інформатика зі змістовим модулем: комп’ютерне діловодство" в різних моделях навчання [Текст] / О.О. Базиль, О.А. Шовкопляс, О.С. Соколов, Н.С. Петренко // Інформатика, математика, автоматика: матеріали та програма науково-технічної конференції, м. Суми, 17-21 квітня 2017 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 197.
Abstract У роботі представлені результати дослідження з апробації моделі змішаного навчання при викладанні авторами дисципліни "Інформатика зі змістовим модулем: комп’ютерне діловодство" з 2012/2013 по 2016/2017 навчальні роки. У дослідженні брали участь 74 студенти, які були розділені на 2 групи: контрольну, де у навчальному процесі використовувалися класичні педагогічні підходи, та експериментальну, в якій традиційні підходи до викладання і навчання поєднувалися з технологіями e-learning.
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
356
Unknown Country Unknown Country
42

Downloads

China China
1
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
269
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Bazyl_analiz.pdf 472,08 kB Adobe PDF 276

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.