Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66049
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | A conceptual model for service innovation excellence for non-governmental higher education |
Інші назви |
Концептуальная модель инновационного усовершенствования сферы услуг для неправительственного высшего образования Концептуальна модель інноваційного удосконалення сфери послуг для неурядової вищої освіти |
Автори |
Noruzy, A.
Abili, Kh. Pourkarimi, J. Ansari, M. |
ORCID | |
Ключові слова |
innovation services excellence model higher education model інновація послуги модель удосконалення вища освіта модель инновация услуги модель усовершенствования высшее образование |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2017 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66049 |
Видавець | Sumy State University |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Noruzy, A. A conceptual model for service innovation excellence for non-governmental higher education [Текст] / A. Noruzy, J. Pourkarimi, M. Ansari // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 2. - С. 129-141. |
Короткий огляд (реферат) |
Using a qualitative method, this study developed a model for service innovation excellence for non-governmental higher education. Analysis of qualitative data showed that five major themes including innovation leadership, innovation strategies, innovation process, innovation resources, competencies and capabilities of faculty members form innovation excellence of non-governmental higher education. The most important strategies identified for achieving innovation in higher education institutions included innovation creation, benchmarking, expert recruitment, and joint venture and innovation absorption. In addition, task competency, learning ability, research skills, innovation intention, information literacy, creative thinking and teamwork skills are the most important competencies and capabilities identified for realization of innovation in higher education institutions. Використовуючи якісний метод, у статті розроблена модель інноваційного удосконалення в сфері послуг для недержавної вищої освіти. Аналіз якісних даних показав, що п'ять основних напрямків, включаючи інноваційне лідерство, інноваційні стратегії, інноваційний процес, інноваційні ресурси, компетенції та можливості викладачів, формують інноваційне удосконалення недержавної вищої освіти. Найбільш важливі стратегії, які були визначені для досягнення інновацій у вищих навчальних закладах, включають створення інновацій, порівняльний аналіз, підбір експертів, спільне підприємство та інноваційне поглинання. Крім того, компетенція завдання, здатність до навчання, дослідницькі навички, прагнення до інновацій, інформаційна грамотність, творче мислення і навички командної роботи є найбільш важливими компетенціями і можливостями, виявленими для реалізації інновацій у вищих навчальних закладах. Используя качественный метод, в статье разработана модель инновационного усовершенствования в сфере услуг для негосударственного высшего образования. Анализ качественных данных показал, что пять основных направлений, включая инновационное лидерство, инновационные стратегии, инновационный процесс, инновационные ресурсы, компетенции и возможности преподавателей, формируют инновационное усовершенствование негосударственного высшего образования. Наиболее важные стратегии, которые были определены для достижения инноваций в высших учебных заведениях, включают создание инноваций, сравнительный анализ, подбор экспертов, совместное предприятие и инновационное поглощение. Кроме того, компетенция задачи, способность к обучению, исследовательские навыки, стремление к инновациям, информационная грамотность, творческое мышление и навыки командной работы являются наиболее важными компетенциями и возможностями, выявленными для реализации инноваций в высших учебных заведениях. |
Розташовується у зібраннях: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

2026884958

1

380872317

181908

37110550

1

1

162469259

1

2107445565

1

1

1

150564

37110547

1

380872318

204192

-472992512

1

1

45477

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1427020321

1427020323

-1327542825

1033522

195674

1062047997
Downloads

1

1

37110551

3100569

4158

599377281

1

1600610580

1136296348

1

37110548

185624

1

1

1

36

1

1427020322

351209433

-1315281232

1

1

1136296351
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Noruzy.pdf | 439.71 kB | Adobe PDF | 718073283 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.