Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66152
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Identifying areas and components of the management decisions for small industrial enterprises the second and third group of simplified tax system
Other Titles Визначення напрямів та складових управлінських рішень для малих промислових підприємств другої та третьої групи спрощеної системи оподаткування
Authors Balan, O.
Maslennikov, Y.
Selivanova, N.
Keywords management decision
управлінське рішення
управленческое решение
small industrial enterprise
мале промислове підприємство
малое промышленное предприятие
quantitative features
кількісні особливості
количественные особенности
components of management decisions
складові управлінського рішення
элементы управленческого решения
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66152
Publisher Sumy State University
License
Citation Balan, O. Identifying areas and components of the management decisions for small industrial enterprises the second and third group of simplified tax system [Текст] = Визначення напрямів та складових управлінських рішень для малих промислових підприємств другої та третьої групи спрощеної системи оподаткування / O. Balan, Ye. Maslennikov, N. Selivanova // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2017. – № 3. – C. 257-266. – DOI: 10.21272/mmi.2017.3-24.
Abstract The article identifies and analyses quantitative and qualitative characteristics of small industry, on which formulated the basic directions of management decisions, which are selling and buying. Defined the composition of management solutions (accumulated research and related accumulated as a resource) and the factors influencing the decision making process for small industrial enterprises second and third of the simplified tax system.
У статті визначені і проаналізовані кількісні та якісні характеристики малих промислових підприємств, на підставі яких сформульовані основні напрямки прийняття управлінських рішень, якими є продаж та покупка. Визначені складові управлінського рішення (акумульований дослід та відповідної якості акумульований ресурс), а також фактори впливу на процес прийняття управлінських рішень для малих промислових підприємств другої та третьої групи спрощеної системи оподаткування.
В статье определены и проанализированы количественные и качественные характеристики малых промышленных предприятий, на основании которых сформулированы основные направления принятия управленческих решений, которыми является продажа и покупка. Определены составляющие управленческого решения (аккумулированный опыт и соответствующего качества аккумулированный ресурс), а также факторы, влияющие на процесс принятия управленческих решений для малых промышленных предприятий второй и третьей группы упрощенной системы налогообложения.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
90
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
19

Downloads

China China
1
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
91
Unknown Country Unknown Country
12

Files

File Size Format Downloads
Balan_mmi_2017_3_257_266.pdf 374,22 kB Adobe PDF 105

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.