Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66156
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості комплексу маркетингу в системі інноваційного розвитку фармацевтичних підприємств
Other Titles Features of the marketing complex in the system of innovative development of pharmaceutical companies
Особенности комплекса маркетинга в системе инновационного развития фармацевтических компаний
Authors Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
ORCID
Keywords комплекс маркетингу
фармацевтичний маркетинг
фармацевтична продукція
знання
люди
інноваційний розвиток
комплекс маркетинга
фармацевтический маркетинг
фармацевтическая продукция
знания
люди
инновационное развитие
marketing complex
pharmaceutical marketing
pharmaceutical products
knowledge
people
innovative development
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66156
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Мельник, Ю.М. Особливості комплексу маркетингу в системі інноваційного розвитку фармацевтичних підприємств [Текст] / Ю.М. Мельник, Ю.О. Голишева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 4. - С. 27-39. - DOI: 10.21272/mmi.2017.4-02
Abstract У статті набули подальшого розвитку теоретичні основи маркетингу фармацевтичних підприємств: визначено його основні риси, коло інтересів його головних учасників, особливості комплексу фармацевтичного маркетингу. Авторами визначено надзвичайну актуальність такої складової комплексу маркетингу як People, визначено місце та роль знань в системі інноваційного розвитку фармацевтичних підприємств. Удосконалено класифікацію фармацевтичної продукції за товарно-ринковими класифікаційними ознаками. Досліджено особливості фармацевтичної продукції як об’єкту маркетингової товарної інноваційної політики. Авторами узагальнено схему товароруху фармацевтичної продукції, на основі комунікаційних зв’язків, яка демонструє різні канали збуту та ідентифікує відповідних суб’єктів ринку. Проаналізовано особливості застосування інструментів маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку залежно від конкретного суб’єкта процесу просування.
В статье получили дальнейшее развитие теоретические основы маркетинга фармацевтических предприятий: были определены его основные характеристики, сфера интересов его главных участников, особенности комплекса фармацевтического маркетинга. Авторы выделяют чрезвычайную актуальность такой составляющей комплекса маркетинга как People и определяют важное место и роль знаний в системе инновационного развития фармацевтических предприятий. Также была усовершенствована классификация фармацевтической продукции по товарно-рыночными классификационным признакам. Исследованы особенности фармацевтической продукции как объекта маркетинговой товарной инновационной политики. Авторами была обобщена схема товародвижения фармацевтической продукции на основе коммуникационных связей, которая демонстрирует различные каналы сбыта и идентифицирует соответствующих субъектов рынка. Проанализированы особенности применения инструментов маркетинговых коммуникаций на фармацевтическом рынке в зависимости от конкретного субъекта процесса продвижения.
In the article the theoretical bases of pharmaceutical marketing of enterprises were further developed. Main characteristics of pharmaceutical marketing, the sphere of its interests and the features of the marketing complex were defined. The range of interests of pharmaceutical marketing includes: economic, social, ethical, potential, strategic, hidden, public and individual interests. Various approaches of authors to definition of a category pharmaceutical marketing are analyzed.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
13311562
Greece Greece
68184
Iran Iran
1
Ireland Ireland
26588955
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
159031
United Kingdom United Kingdom
1054685771
United States United States
1602381645
Unknown Country Unknown Country
218164

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
China China
1
Germany Germany
1
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
83631
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
51236811
Unknown Country Unknown Country
9

Files

File Size Format Downloads
Melnyk _Golysheva.pdf 268,34 kB Adobe PDF 51320457

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.