Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66190
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Общее и специфическое в рекламных текстах республики Казахстан
Authors Анапьянова, А.
Keywords реклама
advertising
Казахстан
Kazakhstan
рекламная деятельность
рекламна діяльність
advertising activity
полиязычность
багатомовність
multilingualism
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66190
Publisher Сумский государственный университет
License
Citation Анапьянова, А. Общее и специфическое в рекламных текстах республики Казахстан [Текст] / А. Анапьянова; науч. рук. Е.А. Журавлева // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 20-21 квітня 2017 р. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 361-364.
Abstract Несмотря на то, что первые источники рекламы относятся ещё к глубокой древности – первой рекламной информацией древнего мира был египетский папирус, информирующий о продаже раба, понятие «реклама» до сих пор видоизменяется.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Estonia Estonia
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
8883
Kazakhstan Kazakhstan
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
170
United Kingdom United Kingdom
33792
United States United States
23557
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

China China
2
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
198
Ukraine Ukraine
169
United Kingdom United Kingdom
1159
United States United States
23558
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Anapianova_advertising.pdf 1,9 MB Adobe PDF 25091

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.