Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66190
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Общее и специфическое в рекламных текстах республики Казахстан
Authors Анапьянова, А.
ORCID
Keywords реклама
advertising
Казахстан
Kazakhstan
рекламная деятельность
рекламна діяльність
advertising activity
полиязычность
багатомовність
multilingualism
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66190
Publisher Сумский государственный университет
License
Citation Анапьянова, А. Общее и специфическое в рекламных текстах республики Казахстан [Текст] / А. Анапьянова; науч. рук. Е.А. Журавлева // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 20-21 квітня 2017 р. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 361-364.
Abstract Несмотря на то, что первые источники рекламы относятся ещё к глубокой древности – первой рекламной информацией древнего мира был египетский папирус, информирующий о продаже раба, понятие «реклама» до сих пор видоизменяется.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Estonia Estonia
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
8883
Kazakhstan Kazakhstan
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
66423
United Kingdom United Kingdom
33792
United States United States
374614
Unknown Country Unknown Country
66422

Downloads

China China
2
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
198
Ukraine Ukraine
374613
United Kingdom United Kingdom
1159
United States United States
374611
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Anapianova_advertising.pdf 1,9 MB Adobe PDF 750588

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.