Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66352
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Innovative marketing strategies to provide ecological safety at regional and global levels
Other Titles Інноваційні маркетингові стратегії забезпечення екологічної безпеки на глобальному та регіональному рівнях
Authors Domashenko, Maryna Dmytrivna
Shkola, Viktoriia Yuriivna
Kuchmiyov, A.
Kotenko, Oleksandr Oleksandrovych
Keywords ecological safety
innovative marketing strategies
evaluation of the ecological safety
marketing tools
екологічна безпека
інноваційні маркетингові стратегії
оцінка екологічної безпеки
маркетингові інструменти
экологическая безопасность
инновационные маркетинговые стратегии
оценка экологической безопасности
маркетинговые инструменты
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66352
Publisher Sumy State University
License
Citation Innovative marketing strategies to provide ecological safety at regional and global levels [Текст] = Інноваційні маркетингові стратегії забезпечення екологічної безпеки на глобальному та регіональному рівнях / M. Domashenko, V. Shkola, A. Kuchmiyov, O. Kotenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 4. - C. 367-373. - DOI: 10.21272/mmi.2017.4-33
Abstract The article deals with an approach to form innovative marketing strategies to provide ecological safety due to its ecological orientation position. The approach to choose an optimal innovative marketing strategy to provide ecological safety, based on the index of ecological safety rate evaluation, is proposed. A set of marketing tools to provide ecological safety at regional and global levels are suggested.
У статті розроблено підхід до формування інноваційних маркетингових стратегій забезпечення екологічної безпеки виходячи з позиції їх екологічної спрямованості. Запропоновано підхід до вибору оптимальної інноваційної маркетингової стратегії забезпечення екологічної безпеки на основі показника оцінки рівня екологічної безпеки. Запропоновано комплекс маркетингових інструментів забезпечення екологічної безпеки на регіональному та глобальному рівнях.
В статье разработан подход к формированию инновационных маркетинговых стратегий обеспечения экологической безопасности исходя из позиции их экологической направленности. Предложен подход к выбору оптимальной инновационной маркетинговой стратегии обеспечения экологической безопасности на основе показателя оценки уровня экологической безопасности. Предложен комплекс маркетинговых инструментов обеспечения экологической безопасности на региональном и глобальном уровнях.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
74
United States United States
9
Unknown Country Unknown Country
22

Downloads

China China
3
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
73
United States United States
3
Unknown Country Unknown Country
27

Files

File Size Format Downloads
Domashenko.pdf 227,3 kB Adobe PDF 107

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.