Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66352
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Innovative marketing strategies to provide ecological safety at regional and global levels |
Other Titles |
Инновационные маркетинговые стратегии обеспечения экологической безопасности на глобальном и региональном уровнях Інноваційні маркетингові стратегії забезпечення екологічної безпеки на глобальному та регіональному рівнях |
Authors |
Domashenko, Maryna Dmytrivna
Shkola, Viktoriia Yuriivna Kuchmiyov, A. Kotenko, Oleksandr Oleksandrovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6987-8992 http://orcid.org/0000-0002-3037-4690 http://orcid.org/0000-0002-1865-5422 |
Keywords |
ecological safety innovative marketing strategies evaluation of the ecological safety marketing tools екологічна безпека інноваційні маркетингові стратегії оцінка екологічної безпеки маркетингові інструменти экологическая безопасность инновационные маркетинговые стратегии оценка экологической безопасности маркетинговые инструменты |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66352 |
Publisher | Sumy State University |
License | |
Citation | Innovative marketing strategies to provide ecological safety at regional and global levels [Текст] = Інноваційні маркетингові стратегії забезпечення екологічної безпеки на глобальному та регіональному рівнях / M. Domashenko, V. Shkola, A. Kuchmiyov, O. Kotenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 4. - C. 367-373. - DOI: 10.21272/mmi.2017.4-33 |
Abstract |
The article deals with an approach to form innovative marketing strategies to provide ecological safety due to its ecological orientation position. The approach to choose an optimal innovative marketing strategy to provide ecological safety, based on the index of ecological safety rate evaluation, is proposed. A set of marketing tools to provide ecological safety at regional and global levels are suggested. У статті розроблено підхід до формування інноваційних маркетингових стратегій забезпечення екологічної безпеки виходячи з позиції їх екологічної спрямованості. Запропоновано підхід до вибору оптимальної інноваційної маркетингової стратегії забезпечення екологічної безпеки на основі показника оцінки рівня екологічної безпеки. Запропоновано комплекс маркетингових інструментів забезпечення екологічної безпеки на регіональному та глобальному рівнях. В статье разработан подход к формированию инновационных маркетинговых стратегий обеспечения экологической безопасности исходя из позиции их экологической направленности. Предложен подход к выбору оптимальной инновационной маркетинговой стратегии обеспечения экологической безопасности на основе показателя оценки уровня экологической безопасности. Предложен комплекс маркетинговых инструментов обеспечения экологической безопасности на региональном и глобальном уровнях. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Egypt
1
Finland
1
France
1
Germany
9620526
Ghana
1
Iran
716042306
Ireland
808330
Lithuania
1
Netherlands
2544
Pakistan
1
Poland
1
Sweden
19707
Ukraine
239537737
United Kingdom
90590521
United States
-722151088
Unknown Country
574047742
Vietnam
39415
Downloads
China
3
Egypt
1
Germany
1
India
1
Iran
716042307
Ireland
808328
Lithuania
1
Philippines
716042305
Turkey
1
Ukraine
-1611979113
United Kingdom
1
United States
-2018349918
Unknown Country
27
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Domashenko.pdf | 227.3 kB | Adobe PDF | 2097531242 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.