Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66612
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стосунки в системі "викладач - студент"
Authors Сергієнко, Ю.Є.
ORCID
Keywords система освіти
викладачі коледжу
система образования
преподаватели колледжа
education system
college teachers
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66612
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Сергієнко, Ю.Є. Стосунки в системі "викладач - студент" [Текст] / Ю.Є. Сергієнко // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 20 квітня 2017 р. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 66-67.
Abstract Суттєві зміни в системі освіти закономірно впливають на підвищення вимог до професійної компетентності фахівців – освітян, їх професіоналізму, здатності відповідати вимогам часу. Сучасному викладачу Хіміко-технологічного коледжу імені Івана Кожедуба Шосткинського інституту Сумського державного університету недостатньо бути лише «провідником» знань. Він повинен бути і педагогом, і психологом, вихователем, організатором і, навіть, психотерапевтом. Тобто спеціалістом широкого профілю. Від цього багато в чому залежить успішність та результативність його педагогічної діяльності.
Appears in Collections: Наукові видання (ШІ)

Views

Australia Australia
1
France France
1
Germany Germany
4833
Ireland Ireland
2418
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
927118
Ukraine Ukraine
250099
United Kingdom United Kingdom
16508
United States United States
588609
Unknown Country Unknown Country
8

Downloads

China China
3
France France
64638
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
250100
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
927117
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Serhiienko.pdf 524.23 kB Adobe PDF 1241869

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.