Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66703
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Шум. Дослідження акустичного забруднення
Authors Зуєв, Є.Л.
Keywords шум
акустичне забруднення
навколишнє середовище
акустическое загрязнение
окружающая среда
noise
acoustic pollution
environment
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66703
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Зуєв, Є.Л. Шум. Дослідження акустичного забруднення [Текст] / Є.Л. Зуєв // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 20 квітня 2017 р. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 102-104.
Abstract Серед фізичних факторів забруднень навколишнього середовища шум є одним з найбільш несприятливих чинників сучасного життя людини. Впровадження в промисловість нових технологічних процесів, зростання потужності технологічного устаткування, механізація виробничих процесів призвели до того, що людина у виробництві та в побуті постійно піддається впливу шуму високих рівнів. З розвитком біохімії і біофізики стало відомо що шум є однією з причин захворювань нервової системи людини, порушення обміну речовин, унаслідок чого знижується пильність, пам’ять, затримуються психічні реакції, погіршується зір.
Appears in Collections: Наукові видання (ШІ)

Views

Germany Germany
1
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
404
United Kingdom United Kingdom
1293
United States United States
4304
Unknown Country Unknown Country
15

Downloads

China China
2
Germany Germany
2585
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
447
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
6021
Unknown Country Unknown Country
16

Files

File Size Format Downloads
Zuiev_acoustic_pollution.pdf 626,87 kB Adobe PDF 9074

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.