Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66720
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові підходи до систем розробки та випуску інноваційних товарів
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Keywords маркетинг
marketing
технічні інновації
технические инновации
technical innovations
дешевизна
cheapness
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66720
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тєлєтов, О.С. Маркетингові підходи до систем розробки та випуску інноваційних товарів [Текст] / О.С. Тєлєтов // Системи розроблення та постановлення продукції на виробництво. Індустрія 4.0. Сучасний напрямок автоматизації та обміну даними у виробничих технологіях: матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції м. Суми, 22-26 травня 2017 р. / Ред.кол.: О.Г. Гусак, К.О. Дядюра. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 15-16.
Abstract Як відомо, маркетинг є процесом винаходу, проектування й виробництва продукту, мистецтво ціноутворення на нього та загальною методологією його продажу. Інакше — це здатність надання вироблюваному продукту чи послузі чогось нового (інновації), що привертає до себе увагу. Тобто, всі цінні зміни в діяльності компанії і є маркетинг. На жаль, багато служб маркетингу ще досі беруть готовий продукт чи послугу й витрачають гроші на те, щоб розповісти наскільки терміново він потрібний споживачеві, хоч якщо на підприємстві-виробнику справи йдуть погано — це провина ТІР- менеджменту й проблема здебільшого полягає в тому, що він не займається маркетингом своєї продукції, як потрібно.
Appears in Collections: Наукові видання (ТеСЕТ)

Views

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
1
United States United States
8
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

China China
1
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
1
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Teletov_innovaciyni tovaru.pdf 1,15 MB Adobe PDF 10

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.