Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67211
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вироблення навичок системного і творчого мислення у перекладачів
Authors Ребрій, О.В.
ORCID
Keywords творчість
системність
переклад
творчество
системность
перевод
art
systematic
translation
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67211
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ребрій, О.В. Вироблення навичок системного і творчого мислення у перекладачів [Текст] / О.В. Ребрій // Якісна мовна освіта у сучасному глобалізованому світі: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Суми, 23-24 листопада 2017 р. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 145-149.
Abstract На перший погляд, поняття творчості та системності суперечать одне одному, адже творчість на пересічному рівні асоціюється з натхненням, інтуїцією, нерегламентованими поривами, а системність, навпаки, – з методичністю, усвідомленістю та прорахованістю дій. Втім, аналіз на глибиннішому рівні мотивації перекладацьких рішень вказує на взаємопов’язаність цих понять, яка, за нашою гіпотезою, і визначає діяльнісну сутність перекладу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
Estonia Estonia
1
Germany Germany
2357
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
6851
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
8391171
United Kingdom United Kingdom
1184027
United States United States
39340229
Unknown Country Unknown Country
3389068

Downloads

Czechia Czechia
1
Finland Finland
6849
France France
1
Germany Germany
6848
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
8391172
United Kingdom United Kingdom
1184028
United States United States
52313710
Unknown Country Unknown Country
592015

Files

File Size Format Downloads
Rebrii.pdf 1.8 MB Adobe PDF 62494626

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.