Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67285
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ділова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємства
Authors Zhukova, Tetiana Anatoliivna  
Вакарчук, В.В.
Keywords ділова репутація
деловая репутация
business reputation
прибутковість
прибыльность
profitability
розвиток підприємства
развитие предприятия
development of the enterprise
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67285
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Жукова, Т.А. Ділова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємства [Текст] / Т.А. Жукова, В.В. Вакарчук // Проблеми і перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, Суми, 23 листопада 2017 р. / редкол.: І.О. Школьник, І.І. Рекуненко, І.В. Бєлова, І.В. Діденко. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 98-104.
Abstract В умовах мінливості економічних умов для здійснення господарської діяльності підприємствам дедалі частіше потрібно визначати фактори, завдяки яким вдасться досягнути певного рівня прибутковості. До того ж прибутковість розцінюється не лише як збагачення управлінців, але передусім як можливість розвиватись та займати стійкіше ринкове становище. За таких умов серед факторів, що зумовлюють появу прибутковості, є матеріальні та нематеріальні, до яких належить ділова репутація.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
21
Ukraine Ukraine
449
Unknown Country Unknown Country
16

Downloads

France France
20
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
491
Unknown Country Unknown Country
72

Files

File Size Format Downloads
Zhukova_Vakarchuk.pdf 1,61 MB Adobe PDF 584

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.