Search


Clear search fields
Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 Селф-брендинг сучасного медіафахівця в структурі цифрової реальності Гиріна, Т.; Хлюст, В. Article -423137519 -1586884372
2019 Стилістична маркованість тексту як метод маніпулювання: психологічна обумовленість Почапська, О. Article -182722574 489232631
2019 Медіарамки консервативних засобів масової інформації Риженко, Л. Article 5700838 2190639
2021 Features of interaction of factors of social and communication activity Mitchuk, О.; Haidur, N. Article 2095154757 2091257772
2023 Інформаційно-комунікаційна діяльність: контентні та аудиторні характеристики Мітчук, О.; Крупський, І. Article 1356989 2266037
2023 Досвід медіаантропології у дослідженні медіавпливу Тхоржевська, Т. Article 95489 94056
2018 Соціально-комунікаційна адаптація франчайзингових типів видань до українського медіапростору Прядко, Ю. Article 11062948 13206973
2025 Новинні телеграм-канали як інформаційники нового типу, або на чому тепер тримається довіра аудиторії Іванова, О.; Мойсеєва, О.; Тхоржевська, Т. Article 2 0
2025 Інформаційно-комунікаційні особливості висвітлення подій Революції Гідності (2013–2014 рр.) Мітчук, О.; Крупський, І.; Прокопець, В. Article 1 0