Search


Clear search fields
Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 Селф-брендинг сучасного медіафахівця в структурі цифрової реальності Гиріна, Т.; Хлюст, В. Article 1960553859 -1586884372
2019 Стилістична маркованість тексту як метод маніпулювання: психологічна обумовленість Почапська, О. Article 1334830970 489232630
2019 Медіарамки консервативних засобів масової інформації Риженко, Л. Article 5700838 2190639
2021 Features of interaction of factors of social and communication activity Mitchuk, О.; Haidur, N. Article 2049965294 41292479
2023 Інформаційно-комунікаційна діяльність: контентні та аудиторні характеристики Мітчук, О.; Крупський, І. Article 905892 1360146
2023 Досвід медіаантропології у дослідженні медіавпливу Тхоржевська, Т. Article 76475 17578
2018 Соціально-комунікаційна адаптація франчайзингових типів видань до українського медіапростору Прядко, Ю. Article 5801857 7405120
2025 Новинні телеграм-канали як інформаційники нового типу, або на чому тепер тримається довіра аудиторії Іванова, О.; Мойсеєва, О.; Тхоржевська, Т. Article 1 0
2025 Інформаційно-комунікаційні особливості висвітлення подій Революції Гідності (2013–2014 рр.) Мітчук, О.; Крупський, І.; Прокопець, В. Article 1 0