Search

Clear search fields
Showing results 50 to 60 of 248
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Ексклюзивні новини місцевих сайтів: якість контенту та методи збору інформації Стеблина, Н. Article 110828594 -746694161
2019 Стилістична маркованість тексту як метод маніпулювання: психологічна обумовленість Почапська, О. Article -182722574 489232631
2019 Реклама як засіб маніпулятивного впливу на споживача: мовностилістичний аспект Лівіцька, О. Article 7370004 3011480
2019 Прецедентні тексти в інтернет-ЗМІ Сумщини: особливості функціонування Сучкова, В. Article 723833454 -1410327054
2020 Контент мережі як чинник інформаційної агресії Брадов, В. Article 2571388 714513
2022 Засоби творення образу університету в матеріалах всеукраїнських видань Волик, А. Article 285585 251140
2024 Блогосфера України: контент-аналіз антивакцинної кампанії під час пандемії COVID-19 Шевченко, В.; Зубар, П. Article 1 0
2019 Емоційний і чуттєвий зміст дружніх стосунків Бенькевич, Г. Article 733222434 -1630653383
2015 Особливості формування іміджу ВНЗ як науково-теоретична проблема соціальних комунікацій Zaitseva, Stanislava Stanislavivna Article 20454544 64503875
2022 Maskot as a tool of image formation Fisenko, T. Article -525284966 -1185020688