Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67325
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості організації роботи сучасних call-центрів банківських установ
Other Titles Features of organization of work of modern call-centers of banking institutions
Особенности организации работы современных call-центров банковских учреждений
Authors Kryvych, Yana Mykolaivna  
Протиняк, Т.О.
Keywords фінансова установа
финансовое учреждение
financial institution
інновації
инновации
innovations
економічна криза
экономический кризис
economic crisis
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67325
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Кривич Я.М. Особливості організації роботи сучасних call-центрів банківських установ / Я.М. Кривич, Т.О. Протиняк // Проблеми і перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 листопада 2017 р., м. Суми). – Суми : Сумський державний університет, 2017. – С. 258-263.
Abstract Як показує практика, в момент піку розвитку фінансової установи, більшість банків мають змогу інвестувати кошти в різні інновації та розширення діяльності на ринку. Проте, в момент економічної кризи, коли стабільність ринку функціонально порушена – менеджмент установи має можливість використовувати лише ті інструменти та практики, які допомагають, утримати клієнта і не витрачають додаткових витрат на розробку та впровадження.
Как показывает практика, в момент пика развития финансового учреждения, большинство банков имеют возможность инвестировать средства в различные инновации и расширение деятельности на рынке. Однако, в момент экономического кризиса, когда стабильность рынка функционально нарушена - менеджмент учреждения имеет возможность использовать только те инструменты и практики, которые помогают, удержать клиента и не тратят дополнительных расходов на разработку и внедрение.
As practice shows, at the moment of the development of a financial institution, most banks have the opportunity to invest in various innovations and expansion of the market. However, at a time of economic crisis, when market stability is functionally broken, management has the ability to use only those tools and practices that help, retain the client and do not spend extra on development and implementation.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
1
Moldova Moldova
1
Ukraine Ukraine
204
United Kingdom United Kingdom
453
United States United States
227
Unknown Country Unknown Country
16

Downloads

China China
3
Germany Germany
1
Norway Norway
202
Ukraine Ukraine
205
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
28

Files

File Size Format Downloads
Kryvych_Osoblyvosti_orhanizatsii_roboty.pdf 1,57 MB Adobe PDF 441

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.