Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67576
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інтеграція моделі медіаосвіти в Шосткинській гімназії шляхом участі у всеукраїнському експерименті «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику» |
Authors |
Ковтун, С.В.
Мороз, Ю.М. |
ORCID | |
Keywords |
дистанційні курси медіаосвіта медіаграмотність distance courses media education media literacy дистационные курсы медиаобразование медиаграмотность |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67576 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Ковтун, С.В. Інтеграція моделі медіаосвіти в Шосткинській гімназії шляхом участі у всеукраїнському експерименті «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику» [Текст] / С.В. Ковтун, Ю.М. Мороз // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 19 квітня 2018 р. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 207-208. |
Abstract |
Увагу до розвитку медіаграмотності сьогоднішніх учнів приділяє міністр освіти і науки України Л. Гриневич. «Для виживання нашої держави дуже важливо, щоб громадяни вміло критично мислити, – сказала вона. – Ми мусимо відверто собі сказати, що метою пересічної школи ніколи не було навчити критично мислити. Адже критично мислити означає, що людина вміє ставити запитання, а не приймає просто так на віру. Традиція ж пострадянської школи – знати правильну відповідь на запитання. Ми зараз змінюємо цю парадигму. Медіаграмотність – це необхідне вміння для сучасної особистості: ми підкреслюємо це і в концепції Нової української школи, і законі «Про освіту». Ми вдячні нашим партнерам, які допомагають нам розробити методологію інтеграції медіаграмотності в шкільні предмети». |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ШІ) |
Views
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
13586
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
2020
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Singapore](/flags/sg.gif)
684561
![Thailand](/flags/th.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
253929
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
127253
![United States](/flags/us.gif)
1369121
![Unknown Country](/flags/--.gif)
253928
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
33837
![Estonia](/flags/ee.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
1
![India](/flags/in.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
684560
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
1369121
![Unknown Country](/flags/--.gif)
20
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kovtun_Moroz.pdf | 804,4 kB | Adobe PDF | 2087543 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.