Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67623
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Деякі стратегії розвитку критичного мисленння молодших школярів
Authors Томашевська, Л.Л.
Keywords критичне мислення
початкова школа
самостійна пізнавальна діяльність
critical thinking
elementary school
independent cognitive activity
критическое мышление
начальная школа
самостоятельная познавательная деятельность
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67623
Publisher Сумський державний університет
Citation Томашевська, Л.Л. Деякі стратегії розвитку критичного мисленння молодших школярів [Текст] / Л.Л.Томашевська // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 19 квітня 2018 р. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 218-219.
Abstract Критичне мислення передбачає неупереджене дослідження предмета або проблеми. Процес починається з визначення того, що ми вже знаємо з того чи іншого питання, та чого належить навчитись. Потім слід приступити до вільного виявлення фактів і розгляду варіантів, і в кінці перейти до заснованого на цих фактах осмислення. Потім порівнюються інформація, зокрема й упередження і забобони як власні, так і інших учнів, і фахівців, й виробляється основа для власного судження. Коротко кажучи, я навчаюсь, коли обговорюю, дискутую з моїми однокласниками. Мої однокласники навчаються, слухаючи мене, реагуючи та сприймаючи мої відповіді. Ми всі обдумуємо речі, працюючи разом. Як група ми можемо знати більше, знайти більше і мати більше ідей, ніж кожен/кожна з нас індивідуально. Застосовуючи наше власне мислення і розвиваючи власні погляди, ми починаємо розуміти проблему глибше. Те, чого ми вчимося досліджуючи, стає частиною наших думок швидше, ніж завчені слова, які ми швидко забуваємо. Це суть навчання для розвитку критичного мислення. Учні вчаться думати у процесі мислення; вчитися через практику навчання;висловлюватися через практику суджень та оцінку цих суджень.
Appears in Collections: Наукові видання (ШІ)

Views

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
260
United States United States
44
Unknown Country Unknown Country
38

Downloads

France France
1
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
261
Unknown Country Unknown Country
31

Files

File Size Format Downloads
Tomashevska_krytychne_myslennia.pdf 709,38 kB Adobe PDF 294

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.