Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67658
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Нейромаркетинг – методи впливу
Authors Булітко, І.І.
Жаден, С.О.
Пригара, І.О.
Keywords нейромаркетинг
рекламні комунікації
маркетингові дослідження
neyromarketing
advertising communications
marketing researches
нейромаркетинг
рекламные коммуникации
маркетинговые исследования
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67658
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Булітко І.І. Нейромаркетинг – методи впливу [Текст] / І.І. Булітко, С.О. Жаден, І.О. Пригара // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 19 квітня 2018 р. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 111-112.
Abstract Нейромаркетинг - це комерційне застосування нейробіології і технології нейровізуалізації з метою розуміння споживача і його реакції на маркетингові подразники шляхом прямого вимірювання процесів в мозку. Вперше про нейромаркетинг заговорили в середині 90-х років минулого століття в США. У 2000-х роках в світі існувала тільки одна лабораторія нейромаркетинга ( Mindlab, Девіда Льюїса), а через 10 років їх кількість збільшилася до 1500. На сьогоднішній день нейромаркетинг використовується великими компаніями в розвинених країнах світу.
Appears in Collections: Наукові видання (ШІ)

Views

France France
1
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
206
United Kingdom United Kingdom
682
United States United States
454
Unknown Country Unknown Country
18

Downloads

China China
1
France France
1366
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
1364
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
15

Files

File Size Format Downloads
Bulitko2.pdf 897,77 kB Adobe PDF 2749

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.