Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68076
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг у банку
Authors Hryshchenko, Olena Fedorivna
Keywords банківська сфера
банківські послуги
банківські операції
банковская сфера
банковские услуги
банковские операции
banking sphere
banking services
banking operations
Type Learning Object
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68076
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Грищенко, О.Ф. Маркетинг у банку [Текст]: конспект лекцій для студ. спец. 075 "Маркетинг" денної та заочної форм навчання / О.Ф. Грищенко. - Суми: СумДУ, 2018. - 68 с.
Abstract За сучасних умов фінансовий і грошово-кредитний ринок характеризується значним посиленням конкуренції. Банківські установи вимушені застосовувати нові управлінські інструменти для забезпечення стійкості та більш гнучкого реагування на зміни середовища. З іншого боку, в роботі банківських установ відбулися якісні зміни, а саме необхідність залучення нових та утримання існуючих клієнтів призвела до активного використання банками маркетингового інструментарію.
Appears in Collections: Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ

Views

Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
7006
Netherlands Netherlands
872
Ukraine Ukraine
823
United Kingdom United Kingdom
1756
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
46

Downloads

Austria Austria
1
Belarus Belarus
1
Finland Finland
10540
France France
7007
Germany Germany
10514
Hungary Hungary
1
Japan Japan
10512
Netherlands Netherlands
7008
Poland Poland
10520
Romania Romania
1
Russia Russia
896
Spain Spain
7028
Ukraine Ukraine
10517
United Kingdom United Kingdom
10521
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
10526

Files

File Size Format Downloads
Hryshchenko_marketynh.pdf 1,11 MB Adobe PDF 95594

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.