Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68394
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Коопетиція як нова парадигма прийняття стратегічних рішень із розвитку промислового підприємства
Authors Shvindina, Hanna Oleksandrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0883-8361
Keywords організаційний розвиток
стратегія розвитку
стратегічні рішення
розвиток підприємства
OLI модель
коопетиція
организационное развитие
стратегия развития
стратегические решения
развитие предприятия
коопетиция
organizational development
development strategy
strategic decisions
enterprise development
OLI model
co-evaluation
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68394
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Швіндіна, Г.О. Коопетиція як нова парадигма прийняття стратегічних рішень із розвитку промислового підприємства [Текст] / Г.О. Швіндіна // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2017. - №3. - С. 131-136. - DOI: 10.21272/1817-9215.2017.3-18.
Abstract В умовах глобалізації ринків, технологічних проривів світових компаній та відносно низької конкурентоспроможності промислової продукції вітчизняних підприємств, актуальними стають питання прийняття дієвих стратегічних рішень з організаційного розвитку. Вступ у конкурентну боротьбу на міжнародних ринках може зіграти роль тригера позитивних перетворень, як у організаційному середовищі окремих суб’єктів господарювання, так і в інституціональному середовищі країні. Подальший розвиток підприємства можливий за рахунок пошуку та виходу на нові закордонні ринки. В статті запропоновано використовувати OLIмодель як алгоритм прийняття стратегічних рішень, який дозволить сфокусуватися на досягненні конкретних стратегічних цілей та сконцентрувати зусилля на задачах розвитку, які можна вирішити в межах підприємства. Коопетиційна парадигма пропонується автором як нова парадигма усистемі прийняття стратегічних рішень для полегшення виходу на нові ринки.
Under markets globalization, technological breakthroughs of global companies and comparatively low competitiveness of industrial production of Ukrainian producers, it is urgent to make effective strategic decisions in a sphere of organizational development. Enter to the competition in world markets may become a trigger of positive transformations, both as for an enterprise organizations, as for an industry. The paper is aimed at generalization of theoretical and methodical approaches to strategic decision-making on new market entry, new forms of organizational development and new strategies through coopetition lens. OLI-model is used as a base for the arguments to implement coopetition strategy for the Ukrainian enterprises.
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)

Views

China China
1065417853
Finland Finland
1
Germany Germany
185878466
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1705252541
Japan Japan
-495014416
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1751
Singapore Singapore
858124193
Sweden Sweden
63320
Turkey Turkey
4890364
Ukraine Ukraine
-1220991776
United Kingdom United Kingdom
92940985
United States United States
-730565883
Unknown Country Unknown Country
509713932

Downloads

Germany Germany
787565891
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
858124194
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1491001013
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
858124192
Unknown Country Unknown Country
16

Files

File Size Format Downloads
Shvindina_koopetytsiia.pdf 187.99 kB Adobe PDF -300151986

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.