Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68425
Title: Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації
Other Titles: Трансформации инструментария маркетинговых коммуникаций в условиях глобализации
Transformation of marketing communications tools in the context of globalization
Authors: Bozhkova, Viktoriia Viktorivna 
Saher, Liudmyla Yuriivna
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Птащенко, О.В.
Keywords: маркетингові комунікації
інструментарій
трансформація
глобалізація
інформація
гібридизація
суспільство
вплив
фактори
маркетинговые коммуникации
инструментарий
трансформация
глобализация
информация
гибридизация
общество
влияние
факторы
marketing communications
tools
transformation
globalization
information
hybridization
society
influence
factors
Issue Year: 2018
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації [Текст] / В.В. Божкова, О.В. Птащенко, Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - №1. - С. 73-82. - DOI: 10.21272/mmi.2018.1-05.
Abstract: В статті запропоновано трансформації інструментарію маркетингових комунікацій розрізняти в контексті 3-х рівнів конструктивних змін; проаналізовано основні тенденції розвитку світового і вітчизняного комунікаційного ринку; запропоновано визначення гібридних інструментів маркетингових комунікацій як їх нового виду; досліджено та систематизовано фактори впливу на процес трансформації інструментарію маркетингових комунікацій за допомогою методу структурного аналізу причинно-наслідкових зв'язків Ішикави; обґрунтовано основні напрямки розвитку трансформаційних змін інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації.
В статье предложено различать трансформации инструментария маркетинговых коммуникаций в контексте 3-х уровней конструктивных изменений; проанализированы основные тенденции развития мирового и отечественного коммуникационного рынка; предложено определение гибридных инструментов маркетинговых коммуникаций как их нового вида. Исследованы и систематизированы факторы влияния на процесс трансформации инструментария маркетинговых коммуникаций с помощью метода структурного анализа причинно-следственных связей Ишикавы; обоснованы основные направления развития трансформационных изменений инструментария маркетинговых коммуникаций в условиях глобализации.
The article analyzes the main tendencies of the world and domestic communication market development, describes the volumes and dynamics of the communicative market of Ukraine as a whole and its main sectors. The analysis showed that the market of marketing communications in Ukraine is developing in general in accordance with world trends, which are formed under the influence of globalization processes. At the same time, in the domestic market, in contrast to world trends, the volume of television advertising continues to grow.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68425
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other24
Downloads
Other12


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bozhkova_transformatsii_instrumentariiu.pdf535.47 kBAdobe PDF12Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.