Search




Clear search fields
Showing results 1 to 6 of 6
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 336658791 249776982
2009 Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -1193260580 826802235
2009 Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 946155484 -721451440
2018 Marketing innovation activity of urban public transport: results of the empirical study Borysova, T.; Monastyrskyi, G. Article -1265695263 1779177762
2023 Obtaining Consumer Information for the Purchase of Over-TheCounter Medicines and Food Supplements from Hungarian-Speaking Adult Consumers in Slovakia Szigeti, S.; Jozsa, L. Article 187981 190159
2023 Churn Rate Modeling for Telecommunication Operators Using Data Science Methods Zatonatska, T.; Fareniuk, Y.; Shpyrko, V. Article 658309604 36776130