Search



Clear search fields
Showing results 1 to 6 of 6
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2023 Obtaining Consumer Information for the Purchase of Over-TheCounter Medicines and Food Supplements from Hungarian-Speaking Adult Consumers in Slovakia Szigeti, S.; Jozsa, L. Article 38261 21309
2023 Churn Rate Modeling for Telecommunication Operators Using Data Science Methods Zatonatska, T.; Fareniuk, Y.; Shpyrko, V. Article 1622116243 292608686
2018 Marketing innovation activity of urban public transport: results of the empirical study Borysova, T.; Monastyrskyi, G. Article -1950312320 472034744
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 240819060 249776982
2009 Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -1757196032 826802235
2009 Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 1778410374 517034777