Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69093
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Strategic Transformation and Innovation towards Blue Ocean Creation in a Changing Corporate Reality |
Other Titles |
Стратегическая трансформация и инновации в сторону создания голубого океана в меняющейся корпоративной реальности Стратегічна трансформація та інновації щодо створення "Блакитного океану" у зміні корпоративної реальності |
Authors |
Karaoulanis, A.
|
ORCID | |
Keywords |
користувачі пользователи users новаторы новатори innovators руйнівні інновації разрушительные инновации disruptive innovation відкриті інновації открытые инновации open innovation трансформація преобразование transformation |
Type | Article |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69093 |
Publisher | Sumy State University |
License | |
Citation | Karaoulanis, A. (2018). Strategic Transformation and Innovation towards Blue Ocean Creation in a Changing Corporate Reality. Business Ethics and Leadership, 2(2), 49-55. DOI: 10.21272/bel.2(2).49-55.2018 |
Abstract |
Основний обсяг статті - підкреслити важливість змін на корпоративному рівні. Адаптація і зміна є наріжним каменем виживання в індустріальному світі. Все швидко змінюється, і компанії повинні розуміти, що для того, щоб вижити і підтримувати свій розвиток, вони повинні перетворити себе. Інновація - це ключ до трансформації, таким чином, зміниться. Основной объем статьи - подчеркнуть значимость изменений на корпоративном уровне. Адаптация и изменение являются краеугольным камнем выживания в промышленном мире. Все меняется быстро, и компаниям необходимо понять, что для того, чтобы выжить и поддерживать свое развитие, им нужно трансформироваться. Инновации - это ключ к трансформации, поэтому меняются. The main scope of the paper is to underline the significance of change on a corporate level. Adapt and change is the cornerstone of survival in the industrial world. Everything is changing rapidly and companies need to understand that in order to survive and sustain their development they need to transform themselves. Innovating is the key towards transformation, thus change. |
Appears in Collections: |
Business Ethics and Leadership (BEL) |
Views
Algeria
119064
Australia
136406
Austria
1
Belgium
1
Canada
254982394
China
-99606280
Colombia
5926385
Denmark
1
France
1
Germany
293203564
Greece
148237
Hong Kong SAR China
-1021392094
Hungary
1
India
2049374409
Indonesia
1234795170
Iran
529541066
Ireland
339944530
Italy
1
Japan
756295188
Kenya
1
Lithuania
1
Malaysia
1309530
Myanmar (Burma)
1
Namibia
1
Netherlands
128346
New Zealand
106992
Nigeria
1
Norway
1
Oman
1119
Pakistan
444298024
Philippines
163514
Portugal
1
Puerto Rico
1
Russia
1
Serbia
1
Singapore
1172324169
South Africa
996223819
Sri Lanka
1
Sweden
1
Switzerland
1
Taiwan
190954
Thailand
1
Trinidad & Tobago
1
Ukraine
111121
United Arab Emirates
1
United Kingdom
115222
United States
-1371536730
Unknown Country
173673
Vietnam
16469610
Zimbabwe
1
Downloads
Algeria
1
Australia
66511
Bangladesh
1
Belgium
1
Canada
1
China
1172324167
Colombia
1
France
1
Germany
756295195
India
60908
Indonesia
1234795171
Iran
444298033
Iraq
15617
Ireland
124528
Italy
112012
Lithuania
1
Malaysia
84470
Nepal
1
Netherlands
444298025
New Zealand
1
Nigeria
1
Pakistan
34788
Philippines
185187
South Africa
73588
Ukraine
79288
United Arab Emirates
1
United Kingdom
196619
United States
1308580131
Unknown Country
33
Vietnam
16469611
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Karaoulanis_Strategic_Transformation_and_Innovation.pdf | 312,52 kB | Adobe PDF | 1083126597 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.