Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69093
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Strategic Transformation and Innovation towards Blue Ocean Creation in a Changing Corporate Reality
Other Titles Стратегическая трансформация и инновации в сторону создания голубого океана в меняющейся корпоративной реальности
Стратегічна трансформація та інновації щодо створення "Блакитного океану" у зміні корпоративної реальності
Authors Karaoulanis, A.
ORCID
Keywords користувачі
пользователи
users
новаторы
новатори
innovators
руйнівні інновації
разрушительные инновации
disruptive innovation
відкриті інновації
открытые инновации
open innovation
трансформація
преобразование
transformation
Type Article
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69093
Publisher Sumy State University
License
Citation Karaoulanis, A. (2018). Strategic Transformation and Innovation towards Blue Ocean Creation in a Changing Corporate Reality. Business Ethics and Leadership, 2(2), 49-55. DOI: 10.21272/bel.2(2).49-55.2018
Abstract Основний обсяг статті - підкреслити важливість змін на корпоративному рівні. Адаптація і зміна є наріжним каменем виживання в індустріальному світі. Все швидко змінюється, і компанії повинні розуміти, що для того, щоб вижити і підтримувати свій розвиток, вони повинні перетворити себе. Інновація - це ключ до трансформації, таким чином, зміниться.
Основной объем статьи - подчеркнуть значимость изменений на корпоративном уровне. Адаптация и изменение являются краеугольным камнем выживания в промышленном мире. Все меняется быстро, и компаниям необходимо понять, что для того, чтобы выжить и поддерживать свое развитие, им нужно трансформироваться. Инновации - это ключ к трансформации, поэтому меняются.
The main scope of the paper is to underline the significance of change on a corporate level. Adapt and change is the cornerstone of survival in the industrial world. Everything is changing rapidly and companies need to understand that in order to survive and sustain their development they need to transform themselves. Innovating is the key towards transformation, thus change.
Appears in Collections: Business Ethics and Leadership (BEL)

Views

Algeria Algeria
119064
Australia Australia
136406
Austria Austria
1
Belgium Belgium
1
Canada Canada
254982394
China China
-99606280
Colombia Colombia
5926385
Denmark Denmark
1
France France
1
Germany Germany
293203564
Greece Greece
148237
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
-1021392094
Hungary Hungary
1
India India
2049374409
Indonesia Indonesia
1234795170
Iran Iran
529541066
Ireland Ireland
339944530
Italy Italy
1
Japan Japan
756295188
Kenya Kenya
1
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
1309530
Myanmar (Burma) Myanmar (Burma)
1
Namibia Namibia
1
Netherlands Netherlands
128346
New Zealand New Zealand
106992
Nigeria Nigeria
1
Norway Norway
1
Oman Oman
1119
Pakistan Pakistan
444298024
Philippines Philippines
163514
Portugal Portugal
1
Puerto Rico Puerto Rico
1
Russia Russia
1
Serbia Serbia
1
Singapore Singapore
1172324169
South Africa South Africa
996223819
Sri Lanka Sri Lanka
1
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
1
Taiwan Taiwan
190954
Thailand Thailand
1
Trinidad & Tobago Trinidad & Tobago
1
Ukraine Ukraine
111121
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
115222
United States United States
-1371536730
Unknown Country Unknown Country
173673
Vietnam Vietnam
16469610
Zimbabwe Zimbabwe
1

Downloads

Algeria Algeria
1
Australia Australia
66511
Bangladesh Bangladesh
1
Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
1172324167
Colombia Colombia
1
France France
1
Germany Germany
756295195
India India
60908
Indonesia Indonesia
1234795171
Iran Iran
444298033
Iraq Iraq
15617
Ireland Ireland
124528
Italy Italy
112012
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
84470
Nepal Nepal
1
Netherlands Netherlands
444298025
New Zealand New Zealand
1
Nigeria Nigeria
1
Pakistan Pakistan
34788
Philippines Philippines
185187
South Africa South Africa
73588
Ukraine Ukraine
79288
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
196619
United States United States
1308580131
Unknown Country Unknown Country
33
Vietnam Vietnam
16469611

Files

File Size Format Downloads
Karaoulanis_Strategic_Transformation_and_Innovation.pdf 312,52 kB Adobe PDF 1083126597

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.