Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69093
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Strategic Transformation and Innovation towards Blue Ocean Creation in a Changing Corporate Reality
Other Titles Стратегическая трансформация и инновации в сторону создания голубого океана в меняющейся корпоративной реальности
Authors Karaoulanis, A.
Keywords користувачі
пользователи
users
новаторы
новатори
innovators
руйнівні інновації
разрушительные инновации
disruptive innovation
відкриті інновації
открытые инновации
open innovation
трансформація
преобразование
transformation
Type Article
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69093
Publisher Sumy State University
License
Citation Karaoulanis, A. Strategic Transformation and Innovation towards Blue Ocean Creation in a Changing Corporate Reality [Текст] / A. Karaoulanis // Business Ethics and Leadership. - 2018. - Vol. 2, Issue 2. - P. 49-55. - DOI: 10.21272/bel.2(2).49-55.2018.
Abstract Основний обсяг статті - підкреслити важливість змін на корпоративному рівні. Адаптація і зміна є наріжним каменем виживання в індустріальному світі. Все швидко змінюється, і компанії повинні розуміти, що для того, щоб вижити і підтримувати свій розвиток, вони повинні перетворити себе. Інновація - це ключ до трансформації, таким чином, зміниться.
Основной объем статьи - подчеркнуть значимость изменений на корпоративном уровне. Адаптация и изменение являются краеугольным камнем выживания в промышленном мире. Все меняется быстро, и компаниям необходимо понять, что для того, чтобы выжить и поддерживать свое развитие, им нужно трансформироваться. Инновации - это ключ к трансформации, поэтому меняются.
The main scope of the paper is to underline the significance of change on a corporate level. Adapt and change is the cornerstone of survival in the industrial world. Everything is changing rapidly and companies need to understand that in order to survive and sustain their development they need to transform themselves. Innovating is the key towards transformation, thus change.
Appears in Collections: Business Ethics and Leadership (BEL)

Views

France France
1
Malaysia Malaysia
1
Ukraine Ukraine
322
Unknown Country Unknown Country
41

Downloads

Ireland Ireland
1
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
367
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
33

Files

File Size Format Downloads
Karaoulanis_Strategic_Transformation_and_Innovation.pdf 312,52 kB Adobe PDF 403

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.