Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69170
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Innovations as a Prerogative in Teaching Foreign Languages
Other Titles Інновації як прерогатива у викладанні іноземних мов
Authors Chepeliuk, Antonina Dmytrivna
Susidenko, Ye.
Keywords methodology
innovations
educational process
speech activity
method
communicative orientation
методика
інновації
навчальний процес
мовленнєва діяльність
метод
комунікативна спрямованість
Type Article
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69170
Publisher Sumy State University
License
Citation Tschepeluk, A. Innovations as a Prerogative in Teaching Foreign Languages [Текст] / A. Tschepeluk, J. Susidenko // Філологічні трактати. - 2018. - Т. 10, № 2. - C. 127-130. - DOI: 10.21272/ Ftrk.2018.10(2)-17.
Abstract The thesis is devoted to the implementation of innovative methods in the modern process of teaching foreign languages. The thesis deals with the analysis of communication problems, peculiarities of using different methods and means of teaching in foreign language classes in order to improve the level of students' speech skills. Considerable attention is paid to the role of the teacher in the process of forming a foreign language competence for pupils and students.
Стаття присвячена впровадженню інноваційних методів у сучасний процес викладання іноземних мов. Проаналізовано комунікативні завдання, особливості використання різних прийомів та засобів навчання на заняттях з іноземної мови з метою вдосконалення рівня мовленнєвих умінь і навичок учнів. Значна увага приділена ролі вчителя в процесі формування іншомовної компетенції учнів та студентів.
Appears in Collections: Філологічні трактати

Views

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
155
Unknown Country Unknown Country
18

Downloads

Ukraine Ukraine
64
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Chepeliuk.pdf 289,9 kB Adobe PDF 74

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.